måndag, mars 30, 2009

Sexy Stereo MF!

Min gamla förstärkare (en trogen Proton 520) har börjat tröttna och behöver servas. Då är det tur att man har vänner som El Guapo som samlar på alltmöjligt - förstärkare bland annat. Och naturligtvis kunde han hitta en förstärkare ur högen som jag kunde låna så länge. Det finns bara en hake. Det är det största as till förstärkare jag nånsin skådat.
Det kanske inte ser så mycket ut för världen men: det är en STEREO-förstärkare.

Alltså:
Ingen inbyggd radio.
Inget surround eller annat jävla hembiotrams.
Bara en sjujäkla massa stereofläsk!

Man kan bli kristen för mindre.



Rent & snyggt på fronten med en volymkontroll som man får vara försiktig med.



Lika avskalat på baksidan - stereo ut. That's it.



Pjäsen får inte plats i stereoskåpet. Det gör inte Snickers heller. Båda är för feta.

4 kommentarer:

Linda sa...

Haha!

Välkommen till Otympliga klubben! Har en exakt likadan fläskpjäs hemma i vardagsrummet ;)

Tjoooo!

Johan F. Wahlberg sa...

Grattis! Sara & jag funderar på att bygga ett separat bord till fläsket. Whoopi! :D

Unknown sa...

Snickers är fet OCH söt!
Förstärkaren är bara fet,
tycker jag =)

Johan F. Wahlberg sa...

Fläsk är aldrig sött. Sant så sant :D